Visszaküldés

Nem jó méretet választottál, vagy elégedetlen vagy a termékkel?

Ha így történt, sajnálattal halljuk. De ne csüggedj! A vásárolt termékek kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül lehetőséged van visszaküldeni a terméket, és méretcserét, vagy pénzvisszafizetést kérni. Akár indoklás nélkül is!

Az alábbiakban minden tudnivalót megtalálsz, ami a sikeres visszaküldéshez hasznodra lehet. Kérlek, olvasd végig az egész oldalt figyelmesen!

A visszaküldés feltételei

Csak eredeti állapotban lévő, sértetlen, újbóli eladásra alkalmas terméket áll módunkban visszavenni, legyen szó akár méretcseréről, akár pénzvisszafizetésről, ide értve a vásárlástól való elállást.

Jógaruha esetében ez többek között a következőket jelenti:
– A ruha tökéletesen tiszta, semleges illatú. Piszkos, foltos, kifakult, vagy már kimosott ruhát sajnos nem tudunk visszavenni.
– A ruha tökéletes állapotban van, sehol nincs kinyúlva, nem feslett fel, nem szakadt.
– A varrás mindenhol sértetlen, nincs széthúzva, elszakadva.

A fentiek érdekében kérünk, ha nem vagy biztos a választott méretedben, óvatosan próbáld fel a kézhez kapott ruhát, és ha úgy érzed, a méret nem megfelelő, ne jógázz benne, hanem egyből, sértetlenül tedd félre! így biztosíthatod, hogy nem sérül meg a használat során, vagy a nem megfelelő méret következtében.

A ruhák megfelelőségének előzetes ellenőrzése érdekében a termék állapotáról fotót kérhetünk.

Visszaküldésre kizárólag postai úton, vagy futárszolgálattal van lehetőséged. A visszaküldés szállítási költsége Téged terhel.

A visszaküldés menete

Ha szeretnéd a vásárolt ruhát visszaküldeni (akár méretcsere, akár pénzvisszafizetés céljából), kérünk, a következő lépéseket kövesd:

1) Először is írj nekünk egy e-mailt az info@selonsophie.hu e-mail címre a kéréseddel. ☺️

2) A helyzettől és kérésedtől függően felajánljuk a méretcserét (vagy egy másik termékre való cserét), vagy a termékek vételárának visszafizetését. Kérünk, tartsd észben, hogy az eredeti vásárlásod szállítási költségét nem, csak a termékek vételárát áll módunkban visszafizetni.

3) Az írásos megerősítésünket követően a visszaküldeni kívánt terméket postázd el a következő címre. Csak postán, vagy futárszolgálattal az erre a címre küldött terméket tudunk visszavenni, személyes visszajuttatásra sajnos nincs lehetőséged (a visszajuttatás és kézhezvétel lekövethető, ellenőrizhető kell, hogy legyen).

Cím:
Nebojsza Zsófia e. v.
1092 Budapest
Bokréta utca 19, 1/7

A visszaküldött termék becsomagolásánál ügyelj arra, hogy a termék ne sérülhessen a csomagolásban. Csak hozzánk sértetlenül visszaérkezett terméket áll módunkban kicserélni, vagy annak az árát visszafizetni.

4) A termék kézhezvételéről értesítünk, és az előzetes megegyezéstől függően, ettől számítva 14 napon belül, indítjuk a pénzvisszafizetést, vagy elküldjük az új méretű terméket. Ha ezt valamilyen okból nem tudjuk ennyi idő alatt teljesíteni (pl. a választott új méretű termék nincs készleten, le kell gyártani), akkor erről, és a várható szállítási időről értesítünk!

Ne felejtsd el, hogy visszatérítés esetén a visszafizetés módja azonos az eredeti fizetés módjával, tehát utalásos vásárlás esetén utalással ugyanarra a bankszámlára, Barionos fizetés esetén ugyanarra a bankkártyára utaljuk vissza a vételárat. Ettől sajnos semmilyen esetben sem tudunk eltérni.

Termékcsere esetén az új termék házhozszállításának költségét mi vállaljuk. ☺️

Kivételek, nem visszaküldhető termékek

Bizonyos termékeink, bizonyos esetekben, nem visszaküldhetőek, vagy csak részben cserélhetőek. Itt találsz egy listát ezekről az esetekről:

– Méretcsere után, az újonnan választott méretű terméket később újból sajnos már nem tudjuk kicserélni, sem az árát visszatéríteni.
– Utánrendelt termékek, vagy kérésre külön legyártott darabok esetében (bizonyos kivételektől eltekintve) nem tudunk sem cserét, sem pénzvisszafizetést felajánlatni.
– Ajándékutalvány árát nem áll módunkban visszafizetni.
– Ajándékutalvánnyal történt fizetés utáni visszaküldés esetén az ajándékutalvány értékének megfelelő értékű, új ajándékutalványt állítunk ki.

Minden esetben szeretnénk megtalálni a megfelelő megoldást. Amennyiben ez a fentiek, vagy valamilyen más ok miatt nem sikerülne, akkor se csüggedj, ígérjük, hogy törekedni fogunk arra, hogy a lehető legjobb módon orvosolni próbáljuk a csalódottságodat ♡

További kérdésed van?

Olvasd el az ÁSzF-ünket, vagy írj nekünk az info@selonsophie.hu címre, ahol mindig szívesen fogadjuk a kérdéseket, megjegyzéseket! ☺️

Shopping Cart